Лисаков  техникалық  колледжі  2017 жылы  келесі  біліктіліктер  мен  мамандықтар  таңдауын  ұсынады:

жұмысшы  біліктілігі

9 сынып  негізі

мемлекеттік тапсырыс 

Қабылдау   әңгімелесу  қорытындысы  бойынша  жүзеге  асырылады

 - 1115042  Электр жабдықтарын жөндейтін  және қызмет көрсететін электромонтер  (2 жыл 10 ай)

- 0508012 Аспаз (2 жыл 10 ай)

орта  буын  маманы

9 сынып  негізі

мемлекеттік тапсырыс

 

- 0706000 Пайдалы қазбаларды  ашық түрде  қазу   (3 жыл  10 ай)

- 1114000 Пісіру  ісі  (түрлері бойынша)  (3 жыл 10 ай)

- 0707000 – Тау-кен  электромеханикалық  жабдықтарына  техникалық қызмет көрсету және жөндеу (3 жыл 10 ай)

11 сынып  негізі (жұмысшы  біліктілігі)

-  1109012 Токарь (салалар  бойынша) – (1жыл 10 ай)- 107000 теңге (Қабылдау   әңгімелесу  қорытындысы  бойынша  жүзеге  асырылады)

9 сынып  негізі

Мемлекеттік тапсырыс  (орта буын маманы)

- 0706000 Пайдалы қазбалардың кен онындарын ашық түрде қазу (3 жыл 10 ай)

- 1114000 Пісіру ісі (3 жыл 6 ай)

- 0707000 Тау-кен  электромеханикалық  жабдықтарына  техникалық қызмет көрсету  және жөндеу (3 жыл 10 ай)

КОММЕРЦИЯЛЫҚ  ТОПТАР

- 1304000  Есептеу  техникасы  және бағдарламалық  қамтамасыз  ету  (түрлері  бойынша)    (3 жыл 10 ай)- 145000 теңге

- 1201000 Автомобиль көлігіне техникалық қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану (3 жыл 10 ай)- 145000 теңге

Қабылдау  түсу  емтихандарының нәтижелері  негізінде  жүзеге  асырылады: қазақ  тілі немесе орыс  тілі, математика (кешенді  тестілеу)

11 СЫНЫП (ОРТА БУЫН МАМАНЫ)
КОММЕРЦИЯЛЫҚ  ТОПТАР

- 0519000 Экономика (салалар бойынша) - (1 жыл 10 ай)-145 000 теңге       

- 0707000 - Тау-кен  электромеханикалық  жабдықтарына  техникалық қызмет көрсету  және жөндеу - (2 жыл 10 ай) 145 000 теңге

Қабылдау ҰБТ және  түсу емтихандарының  нәтижелері негізінде  жүзеге  асырылады (түсу  емтихандары  таңдаған  мамандығына  байланысты  үш  пән  бойынша  кешенді  тестілеу  түрінде  тапсырылады: Қазақстан тарихы, қазақ  немесе  орыс тілі, бейінді пән - математика)

Оқуға түсушілер білім беру ұйымдарына оқуға қабылдау туралы өтінішіне білімі туралы құжаттың түпнұсқасын, № 086-У нысаны бойынша медициналық анықтаманы флюрография суретімен (I және II топтағы мүгедектер мен бала жасынан мүгедектер үшін медициналық-әлеуметтік сараптаманың қорытындысы), 3x4 көлемдегі 4 суретті қоса береді.

 Жеке басын куәландыратын құжаттарды оқуға түсушінің өзі  ұсынады.

Күндізгі  нысан  бойынша  оқуға  азаматтардың  өтініштерін  қабылдау  2017 жылғы  20 маусым  мен  20 тамыз  аралығында

Анықтама  тел. (8-714-33) 3-37-11, 3-28-01.

Сырттай  оқу  нысаны  (мемлекеттік тапсырыс)

- 0706000  Пайдалы қазбалардың кен орындарын  ашық түрде  қазу  (2 жыл 10 ай)

Коммерциялық топтар

- 0707000 - Тау-кен  электромеханикалық  жабдықтарына  техникалық қызмет көрсету және жөндеу (2 жыл 10 ай)- 98000 теңге

- 0709000 –Пайдалы қазбаларды байыту- (2 жыл 10 ай) - 98000 теңге

- 0518000- Есеп және аудит (салалар бойынша) -(1 жыл 10 ай)- 98000 теңге 

- 0201000 - Құқықтану- (1 жыл 10 ай)- 98000 теңге

           

Түсу емтихандары  таңдаған  мамандығына  байланысты  үш  пән  бойынша  кешенді  тестілеу  түрінде  тапсырылады: Қазақстан тарихы, қазақ  немесе  орыс тілі, мамандық бейіні бойынша пән.

Ағымдағы  жылдың  жалпы  білім  беретін  мектеп түлектерін қабылдау  ҰБТ сертификаты  негізінде  жүзеге  асырылады.  Құжаттарды  қабылдау  2017 жылғы 20 маусым  мен 20 қыркүйек аралығында

Лисаковский технический колледж в 2017 году предлагает выбор следующих квалификаций и специальностей:

Рабочая квалификация (база 9 классов)

государственный образовательный заказ

- 1115042 Электромонтер по ремонту и обслуживанию электрооборудования

(2 года 10 месяцев)

- 0508012 Повар (2 года 10 месяцев)

Платные образовательные услуги

база 11 классов

- 1109012 Токарь – (10 месяцев) – 107 000 тенге (зачисление осуществляется по итогам собеседования)

Специалист среднего звена (база 9 классов)

государственный образовательный заказ

- 0706000 Открытая разработка месторождений полезных ископаемых (3 года 10 месяцев)

- 1114000 Сварочное дело (по видам) (3 года 6 месяцев)

 

- 0707000 - Техническое обслуживание и ремонт горного электромеханического оборудования (3 года 10 месяцев)

Платные образовательные услуги

- 1304000 Вычислительная техника и программное обеспечение (по видам)(3 года 10 месяцев)- 145 000 тенге

- 1201000 Техническое обслуживание, ремонт и эксплуатация автомобильного транспорта - (3 года 10 месяцев)- 145 000 тенге

Зачисление осуществляется на основе результатов вступительных экзаменов: казахский язык или русский язык, математика (комплексное тестирование)

Специалист среднего звена (база 11 классов)

платные образовательные услуги

- 0519000 Экономика (по отраслям) – (1год10 месяцев) 145 000 тенге

- 0707000 - Техническое обслуживание и ремонт горного электромеханического оборудования - (2 года 10 месяцев) 145 000 тенге

Прием осуществляется на основе ЕНТ и результатов вступительных экзаменов (вступительные экзамены сдаются в форме комплексного тестирования по трем предметам в зависимости от избранной специальности: История Казахстана, казахский или русский язык, профильный предмет-математика)

Заочная форма обучения

государственный образовательный заказ

- 0706000 Открытая разработка месторождений полезных ископаемых –(2 года 10 месяцев)

платные образовательные услуги

- 0707000 - Техническое обслуживание и ремонт горного электромеханического оборудования (2 года 10 месяцев) - 98000 тенге

- 0709000 Обогащение полезных ископаемых (рудообогащение) – (2 года 10 месяцев) - 98000 тенге

- 0518000 Учет и аудит (по отраслям) (1 год 10 месяцев) 98000 тенге

-0201000 Правоведение (1 год 10 месяцев) 98000 тенге

Вступительные экзамены проводятся в форме комплексного тестирования, в которые включены вопросы по трем предметам в зависимости от избранной специальности: История Казахстана, казахский или русский язык, профильный предмет.

Прием выпускников общеобразовательных школ текущего года осуществляется на основе сертификата ЕНТ.

Прием документов с 20 июня по 20 сентября 2017 года

 

СПРАВКИ ПО ТЕЛ. (8-714-33) 3-37-11, 3-28-01.

Адрес сайта колледжа: www.ltc.ucoz.org

 

Cтандарттар мен  мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

  • Стандарты и регламенты государственных услуг

  •  

  • Мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттері

  • 1.«Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарындағы білім алушыларға жатақхана беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

  • 2.«Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

  • 3.  «Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

  • 4. "Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білімберу ұйымдарындағы білім алушыларды ауыстыру және қайта қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

  • 5."Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім алуды аяқтамаған адамдарға анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

  • Регламенты государственных услуг
  • 1.   Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования.

  • 2.   Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании.

  • 3.   Прием документов в организации технического и профессионального, послесреднего образования.

  • 4.   Перевод и восстановление обучающихся в организациях образования, реализующих образовательные программы технического и профессионального, послесреднего образования.

  • 5.  Выдача справки лицам, не завершившим техническое и профессиональное, послесреднее образование

  Әкімдіктің          
 2015 жылғы 9 қазандағы № 429 
 қаулысымен бекітілген    

«Техникалық және кәсіптік, орта білімнен
кейінгі білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

 

1. Жалпы ережелер

      1. «Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі- мемлекеттік көрсетілетін қызмет) техникалық және кәсіптік орта білімнен кейінгі білім беретін оқу орындары (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі - техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін оқу орнына құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз жүзінде.

 

   2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

     4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 14 сәуірдегі № 200 «Техникалық және кәсіптік білім беру саласында көрсетілетін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы» бұйрығымен бекітілген «Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағына сәйкес құжаттар (бұдан әрі - құжаттар топтамасы) мен өтінішті қабылдауы болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, оны тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді, 15 минут.
     Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі - құжаттар топтамасын тіркеу;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды, тиісті бұрыштама қояды, 2 сағат.
     Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын зерделейді, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды:
      күндізгі оқу нысанына – 20 маусым мен 20 тамыз аралығында;
      сырттай (кешкі) оқу нысанына 20 маусым мен 20 қыркүйек аралығында.
     Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды, 2 сағат.
     Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі - қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді, 15 минут.
     Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – берілген мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі.

   3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, оны тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді, 15 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды, тиісті бұрыштама қояды, 2 сағат;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын зерделейді, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды:
      күндізгі оқу нысанына – 20 маусым мен 20 тамыз аралығында;
      сырттай (кешкі) оқу нысанына 20 маусым мен 20 қыркүйек аралығында;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды, 2 сағат;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді, 15 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы Регламенттің қосымшасында көрсетілген.

 

   4. Халыққа қызмет көрсету орталықтарымен
және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен
өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет
көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді
пайдалану тәртібін сипаттау

     9. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Қостанай облысы бойынша филиалы және «электрондық үкімет» веб-порталы арқылы көрсетілмейді.

Әкімдіктің          
 2015 жылғы 9 қазандағы № 429 
 қаулысымен бекітілген 

   

«Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарындағы
білім алушыларға жатақхана беру» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарындағы білім алушыларға жатақхана беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі- мемлекеттік көрсетілетін қызмет) жатақханасы бар техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары (бұдан әрі-көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі- техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарындағы білім алушыларға жатақхана беру туралы жолдама.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

 

   2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

     4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 14 сәуірдегі № 200 «Техникалық және кәсіптік білім беру саласында көрсетілетін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы» бұйрығымен бекітілген «Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарындағы білім алушыларға жатақхана беру» мемлекеттік қызмет Стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағына сәйкес құжаттарды (бұдан әрі - құжаттар топтамасы) және өтінішті қабылдауы болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, оны тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді, 15 минут.
     Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – құжаттар топтамасын тіркеу;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды, тиісті бұрыштама қояды, 3 сағат.
     Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын зерделейді, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды, 8 жұмыс күні.
     Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды, 1 жұмыс күні;
     Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі - қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді, 15 минут.
     Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – берілген мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі.

 

   3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

     6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, оны тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді, 15 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды, тиісті бұрыштама қояды, 3 сағат;
     3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын зерделейді, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды, 8 жұмыс күні;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды, 1 жұмыс күні;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді, 15 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы Регламенттің қосымшасында көрсетілген.

 

   4. Халыққа қызмет көрсету орталықтарымен
және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен
өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету
процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Қостанай облысы бойынша филиалы және «электрондық үкімет» веб-порталы арқылы көрсетілмейді.

 

№ 429          

Регламент государственной услуги
«Прием документов в организации технического
и профессионального, послесреднего образования»

 

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Прием документов в организации технического и профессионального, послесреднего образования» (далее – государственная услуга) оказывается организациями технического и профессионального послесреднего образования (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - расписка о приеме документов в учебное заведение технического и профессионального, послесреднего образования.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление и документы, согласно пункта 9 Стандарта государственной услуги «Прием документов в организации технического и профессионального, послесреднего образования», утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 14 апреля 2015 года № 200 «Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в сфере технического и профессионального образования» (далее - Стандарт) (далее – пакет документов).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием пакета документов, осуществляет его регистрацию и передает руководителю услугодателя, 15 минут.
      Результат процедуры (действия) – регистрация пакета документов;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя услугодателя, налагает соответствующую визу, 2 часа.
      Результат процедуры (действия) – виза руководителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает пакет документов, подготавливает проект результата оказания государственной услуги:
      на очную форму обучения – с 20 июня по 20 августа;
      на заочную (вечернюю) формы обучения с 20 июня по 20 сентября.
      Результат процедуры (действия) – проект результата оказания государственной услуги;
      4) руководитель услугодателя подписывает проект результата оказания государственной услуги, 2 часа.
      Результат процедуры (действия) - подписанный результат оказания государственной услуги;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю, 15 минут.
      Результат процедуры (действия) – выданный результат оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием пакета документов, его регистрацию и передает руководителю услугодателя, 15 минут;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя услугодателя, налагает соответствующую визу, 2 часа;
      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает пакет документов, подготавливает проект результата оказания государственной услуги:
      на очную форму обучения – с 20 июня по 20 августа;
      на заочную (вечернюю) формы обучения с 20 июня по 20 сентября;
      4) руководитель услугодателя подписывает проект результата оказания государственной услуги, 2 часа;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю, 15 минут.
      8. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги указан в приложении к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Государственная услуга через Филиал Республиканского государственного предприятия «Центр обслуживания населения» по Костанайской области и веб-портал «электронного правительства» не оказывается.

Регламент государственной услуги
«Предоставление общежития обучающимся в организациях
технического и профессионального образования»

 

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования» (далее – государственная услуга) оказывается организациями технического и профессионального образования (далее – услугодатель), имеющими общежития.
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - направление о предоставлении общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление и документы согласно пункта 9 Стандарта государственной услуги «Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования», утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 14 апреля 2015 года № 200 «Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в сфере технического и профессионального образования» (далее - Стандарт) (далее - пакет документов).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает пакет документов, осуществляет его регистрацию и передает руководителю услугодателя, 15 минут.
      Результат процедуры (действия) – регистрация пакета документов;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя услугодателя, налагает соответствующую визу, 3 часа.
      Результат процедуры (действия) &a